Lietošanas noteikumi
SIA Baltic Marketplace, Reģ.Nr. 40203565881, Rīga, Ormaņu iela 15 - 6, LV-1002, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību, iegādājas preces vai pakalpojumus, šāda vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumus. Šīs normas ietver, bet neaprobežojas ar, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likumu” un Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu”.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus attiecīgajiem produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet izvēlētos produktus iepirkumu grozam.
Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu.
Pasūtījuma kopējās izmaksas, ieskaitot piegādi, tiks parādītas pirms pirkuma apstiprināšanas. Veiciet apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt, izvēloties vienu no šādām maksājumu metodēm, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:
- Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
- Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
- Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
- Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs tiks informēts, un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
Papildus maksājumu metodes: Internetveikals var pievienot jaunas maksājumu metodes vai ierobežot noteiktu maksājumu metožu izmantošanu atkarībā no valsts vai citiem nosacījumiem. Par visām izmaiņām pircēji tiks informēti pasūtījuma veikšanas laikā.
4. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas uz šādām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija. Preču piegādei tiek izmantoti sekojoši piegādes pakalpojumu sniedzēji: Omniva, DPD, Itella, Venipak un Latvijas Pasts. Visas nodevas un nodokļi, kas saistīti ar sūtījuma saņemšanu galamērķī, ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek norādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Parasti preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 2 - 5 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mēs paturam tiesības pagarināt piegādes laiku līdz 45 kalendāra dienām, par to iepriekš informējot klientu.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Izņēmumi atteikuma tiesībām: Atteikuma tiesības nav piemērojamas šādām precēm:
- Preces, kas ir izgatavotas pēc klienta specifikācijas vai ir nepārprotami personalizētas
- Preces, kas ātri bojājas vai kuru derīguma termiņš ir īss
- Preces, kuras pēc piegādes ir neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot lietošanas instrukcijas, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja iepakojums ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums jāiesniedz atteikuma veidlapa, kuru iespējams atrast šeit: info@kliksel.lv, nosūtot to uz e-pasta adresi info@kliksel.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radusies 14 dienu laikā pēc preču piegādes dienas pircējam, ja šādi trūkumi pastāvēja piegādes brīdī. Pircējam ir jāinformē pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tās konstatēšanas, iesniedzot sūdzību.
Sūdzību var iesniegt, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz info@kliksel.lv, norādot problēmas raksturu un pievienojot fotogrāfijas vai citus pierādījumus, kas apliecina preces defektu vai neatbilstību.
Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes pircējam neatbilstošas lietošanas rezultātā. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs pārdevējs, pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, pārdevējs atmaksā pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs apņemas sniegt rakstisku atbildi uz patērētāja sūdzību 14 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
SIA Baltic Marketplace apstrādā personas datus saskaņā ar Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR). Mēs apstrādājam tikai tos personas datus, kurus pircējs ir sniedzis preču pasūtīšanas laikā, piemēram: vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs un piegādes adrese.
Personas dati tiek izmantoti šādiem mērķiem:
- Preču pasūtījuma apstrāde un piegāde
- Pircēja identificēšana un saziņa
- Pirkuma maksājumu apstrāde
- Ja Pircējs ir nepārprotami piekritis, mārketinga un informācijas sūtīšana par jaunumiem un piedāvājumiem
Personas datus var nodot trešajām pusēm, piemēram, transporta pakalpojumu sniedzējiem, lai nodrošinātu preču piegādi, kā arī maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, lai apstrādātu maksājumus.
SIA Baltic Marketplace apņemas aizsargāt pircēju personas datus un apstrādāt tos saskaņā ar GDPR prasībām. Jums ir tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem, labot tos vai pieprasīt to dzēšanu, nosūtot pieprasījumu uz info@kliksel.lv.
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisināt sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus.
Patērētājiem ir tiesības arī vērsties pie:
- Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vai
- Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas platformām, ja pircējs ir ES pilsonis (piekļūt platformai var šeit: https://ec.europa.eu/consumers/odr).
Lai iesniegtu sūdzību vai strīdu tieši Kliksel.lv, varat sazināties ar mums, rakstot uz info@kliksel.lv. Alternatīvi, varat izmantot mūsu strīdu veidlapu, kuru varat aizpildītu sūtīt mums uz e-pastu.
Strīdu veidlapas piemērs:
Jūsu kontaktinformācija:
- Vārds, Uzvārds:
- E-pasta adrese:
- Telefona numurs:
Pasūtījuma informācija:
- Pasūtījuma numurs:
- Pasūtījuma datums:
- Prece(-es):
Problēmas apraksts:
- Problēmas veids (izvēlieties vienu):
- Nesaņemta prece
- Bojāta prece
- Neatbilstoša prece
- Citi
- Sīkāks apraksts:
- (Lūdzu, aprakstiet problēmu pēc iespējas detalizētāk.)
Jūsu vēlmes:
- Vēlamais risinājums (izvēlieties vienu):
- Preces apmaiņa
- Preces labošana
- Naudas atmaksa
- Cits
Papildu dokumenti (ja nepieciešams):
Lūdzu, pievienojiet jebkurus attēlus vai dokumentus, kas varētu palīdzēt atrisināt šo situāciju.
Lūdzu, pievienojiet jebkurus attēlus vai dokumentus, kas varētu palīdzēt atrisināt šo situāciju.